مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-17اقتصادي

استمهال وام های زلزله زدگان سی سخت در هاله ای از ابهام/دهن کجی به مصوبه بانک مرکزی!


استمهال وام های زلزله زدگان دنا همچنان در هاله ای از ابهام به سر می برد و بانک ها همچنان بی خیال مصوبات بانک مرکزی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، استمهال وام های زلزله زدگان دنا همچنان در هاله ای از ابهام بوده و بانک های عامل استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان بی توجه به مصوبات بانک مرکزی هستند.

شهر سی سخت به عنوان یک شهر توریستی در جنوب ایران از آن با صفت گردشگری یاد می شود که سالانه پذیرای گردشگران فراوانی از تمام نقاط کشور حتی توریست هایی از کشورهای مختلف دنیاست.

شهری که مردمانش با آرامش خاطر با داشته ها و نداشته هایشان گذران زندگی می کردند و از زندگی خود لذت می بردند اما به یکباره معادلات در 29 بهمن ماه سال 99 به هم خورد و شهری که مردمانش آرام و نجیبانه مشغول کار و تلاش بودند دچار حادثه و بحرانی سخت شدند.

زلزله 5/6 دهم  ریشتری در آخرین ساعات شب این شهر را لرزاند و تقریباً هیچ خانه ای نبود که از لرزش هیولای زلزله در امان باشد، بسیاری از منازل به صورت 100 درصدی تخریب شدند و آن ها که باقی ماندند دست کمی از تخریبی ها نداشتند.

علاوه بر منازل مسکونی شهر سی سخت برخی از روستاهای شهرستان دنا نیز دچار خسارات فراوانی شدند  بسیاری از اماکن و فضاهای اداری و آموزشی سی سخت دچار ویرانی و تخریب شدند، مدارس بسیاری در این شهر به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال وام های زلزله زدگان سی سخت در هاله ای از ابهام/دهن کجی به مصوبه بانک مرکزی!

استمهال وام های زلزله زدگان سی سخت در هاله ای از ابهام/دهن کجی به مصوبه بانک مرکزی!