مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-17اقتصادي

صنعت خودرو را به برجام گره نمی زنیم/ کوییک و شاهین دو محصول اقتصادی سایپا می شود


این گروه خودروسازی با هدف ارتقای کیفیت خودرو و پاسخ به انتظارات به حق مردم، از سال آینده تولید اقتصادی دو محصول کوییک و شاهین را دنبال خواهد کرد و در این راستا از همکاری با گروه صنعتی ایران خودرو در تولید قطعات خودرو استقبال می کنیم.

- اخبار شرکت ها -سایپا نیوز: محمدعلی تیموری در برنامه تلویزیونی تهران 20 که به موضوع بررسی وضعیت کیفی خودروهای داخلی پرداخته بود، اظهار کرد: برای آنکه کیفیت و قیمت خودرو مناسب و در شان مردم شود، باید موضوع تولید اقتصادی خودروها با جدیت دنبال شود، به گونه ای که در یک تا دو خودرو که شرایط بهتری داریم، تولید انبوه صورت گیرد.

  او با بیان اینکه تولید اقتصادی زمانی حاصل خواهد شد که حداقل روزانه هزار و 500 دستگاه از خودرو تولید شود، تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا از مردادماه سال آینده، این مهم را در دو خودرو کوییک و شاهین دنبال خواهد کرد؛ البته سایر خودروهای این مجموعه نیز تولید خواهد شد، ولی در دو خودرو یاد شده به جهت دیدگاه فنی، اقتصادی و کیفی شرایط برای تولید اقتصادی بسیار مناسب تر است.

مدیرعامل سایپا تاکید کرد: گروه خودروسازی سایپا، همان گونه که به سازمان حمایت اعلام کرده است تا 10سال خدمات پس از فروش محصولات خود را انجام می دهد و تمام خودروها تا 36 ماه گارانتی دارند، به همین جهت به مردم قول می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت خودرو را به برجام گره نمی زنیم/ کوییک و شاهین دو محصول اقتصادی سایپا می شود

صنعت خودرو را به برجام گره نمی زنیم/ کوییک و شاهین دو محصول اقتصادی سایپا می شود