مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-17سياسي

واگذاری بیمارستان دولتی شهدا منتفی شد/ خبرهای خوبی از بیمارستان در راه است


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک گفت: باپیگیری های نمایندگان مجلس و سپاه ناحیه امام صادق(ع) مشکلات بیمارستان شهدا در جلسه ای برررسی و موضوع واگذاری این بیمارستان به بخش خصوصی منتفی شد.

- سرهنگ مهدی صادق پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مخالفت جدی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با واگذاری بیمارستان دولتی شهدا به بخش خصوصی و دعوت از دکتر سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس به شهرستان برای بررسی وضعیت تنها بیمارستان دولتی و قول مساعد ایشان برای برگزاری جلسه ای ویژه بررسی بیمارستان شهدا اظهار کرد: این جلسه امروز با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و سایر مسئولان در استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوع واگذاری بیمارستان دولتی شهدا به بخش خصوصی رد و منتفی شد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تعهداتی را متقبل شدند که می توان به ارتقا و تجهیز بیمارستان شهدا و پرداخت بدهی های این بیمارستان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: مردم شهرستان آبیک نیاز مبرم به بیمارستان دولتی شهدا دارند و به دلیل اینکه از قشر کارگری هستند لازم است که از خدمات دولتی بیمارستان شهدا به نحو مطلوب بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بیمارستان دولتی شهدا منتفی شد/ خبرهای خوبی از بیمارستان در راه است

واگذاری بیمارستان دولتی شهدا منتفی شد/ خبرهای خوبی از بیمارستان در راه است