مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-17سياسي

سردار سلیمانی یاریگر مقاومت اسلامی خواهد بود


معاون بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بر این باور هستیم سردار سلیمانی، دست گیر مقاومت اسلامی خواهد بود گفت: از این شهید بزرگوار باید به عنوان جامع ویژگی شهدا یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، حشمت الله قنبری بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای گروه ابوذر نهاوند اظهار کرد: اگر جامعه اسلامی عزتمند است به سبب جهاد شهدای در راه خداست و اگر بخواهیم همواره عزتمند باشیم باید فرهنگ شهادت را در جامعه حفظ کنیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را از اقدامات اثربخش در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار دانست و ضمن اینکه از شهید سلیمانی به عنوان جامع ویژگی شهدا یاد کرد افزود: حیات جمعی شهدا در شخصیت آسمانی سردار سلیمانی جلوه گر شده بود و او را باید جمیع خصائل شهدا دانست.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد مستضعفان افزود: سردار سلیمانی در همه دوران از فرماندهی نیروی قدس و محور مقاومت و دوران دفاع مقدس در معرض شهادت بود و با آن انس داشت، به علت درک عمیقی که از شهادت داشت تقدیر بر این شد تا بدست تبهکارترین افراد به شهادت برسد.

وی افزود: بعد از شهادت سردار هر کسی با هر باور و اعتقادی، فضلی از فضایل او را بیان کرده و در توصیف او سخن گفته اما این شخصیت شگفت انگیز مانند سری از اسرار الهی نو به نو افاضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی یاریگر مقاومت اسلامی خواهد بود

سردار سلیمانی یاریگر مقاومت اسلامی خواهد بود