مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-17اقتصادي

چهار هزار خانوار منطقه زیلایی از نعمت گاز بهره مند می شوند


یاسوج_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پروژه مهم گازرسانی به زیلایی، 4 هزار و 450 خانوار در قالب 17 هزار و 700 نفر و حدود 41 روستا و پاره روستا از نعمت گاز بهره مند می شوند.

- ، علی احمد زاده ظهر پنجشنبه در بازدید از دهستان زیلایی، افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای گازرسانی به زیلایی 170 میلیارد تومان است و 180 کیلومتر لوله گذاری از طریق استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان انجام می شود.

احمد زاده با اشاره به گازرسانی به منطقه محروم زیلایی گفت: گازرسانی به منطقه زیلایی در دو قسمت انجام می شود بخشی موشمی، برد پهن و سادات چاهن و بخش دیگری مورزرد زیلایی است، در طرح گازرسانی به زیلایی 28 روستای بالای 20 خانوار و 41 روستا و پاره روستا از نعمت گاز بهره مند می شود.

استاندار گفت: پیش بینی می شود طرح مهم گازرسانی به این مناطق از زیلایی از طریق استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان در 400 روز انجام و سال آینده این منطقه محروم از نعمت گاز برخوردار شود.

احمدزاده ادامه داد: 18 روستا و پاره روستا در منطقه مورزرد زیلایی است که به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه از طریق شهرستان مارگون گازرسانی به مورزرد انجام می گیرد.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از روستاهای مورزرد زیلایی، افزود: تلاش می کنیم زیلایی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هزار خانوار منطقه زیلایی از نعمت گاز بهره مند می شوند

چهار هزار خانوار منطقه زیلایی از نعمت گاز بهره مند می شوند