مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-17سياسي

تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج و معارف اهل بیت


در جلسه شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و توسعه مشارکت سکوهای پرمخاطب برای ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام تاکید شد.

- به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، حجت الاسلام دکتر حامد حاجی ملامیرزایی در جلسه شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی که در بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام برگزار شد، گفت: با توجه به تاثیرگذاری بسیار بالای فضای مجازی در جامعه، برای تحقق اهداف فرهنگی باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به رویکرد جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فضای مجازی افزود: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از این فضا و توسعه مشارکت سکوهای پرمخاطب برای توسعه فرهنگ ایرانی- اسلامی است.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به لزوم تقویت تولید محتوا توسط مردم تصریح کرد: باید به سمتی برویم که زیرساخت های لازم به گونه ای فراهم شود که شاهد تولید محتوای دینی توسط مردم باشیم و نهضت شبکه سازی مردمی در حوزه تولید و نشر محتوای دینی به طور کامل محقق شود.

ملامیرزایی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی افزود: تولید محتوای فاخر دینی مزیت مهمی است که باید از طریق حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج و معارف اهل بیت

تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج و معارف اهل بیت