مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-17سياسي

«گروه انقلابی ابوذر» با بصیرت و غیرت دینی ضد ظلم قیام کردند


شهدای «گروه انقلابی ابوذر»، 6 دانش آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند.

- همدان- معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر ، 6 دانش آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند.

به گزارش، حشمت الله قنبری پنجشنبه در یادواره شهدای گرانقدر گروه انقلابی ابوذر نهاوند در مصلی این شهرستان، گفت: نهاوند شهر عالمان بزرگ و شخصیت های برجسته و انقلابی است که باعث افتخار مردم این دیار هستند.

وی با اشاره به ویژگی های شهدا با بیان اینکه شهید سلیمانی به عنوان نمونه بارزی از شهدای انقلاب اسلامی دمساز شهید و همساز با شهدا بود و از ثمرات انقلاب اسلامی بود، افزود: اتصال شهید سلیمانی به شهدا و پرورش یافتن در مکتب انقلاب اسلامی از ویژگی های ممتاز این شهید برجسته بود.

معاون بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به شهدای گروه ابوذر خاطرنشان کرد: شهدای گروه انقلابی ابوذر ، 6 دانش آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گروه انقلابی ابوذر» با بصیرت و غیرت دینی ضد ظلم قیام کردند

«گروه انقلابی ابوذر» با بصیرت و غیرت دینی ضد ظلم قیام کردند