مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-17سياسي

ثبت رکورد جدید بهسازی خط در راه آهن یزد


همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و طی بهسازی بلاک مبارکه _بیشه در، رکورد جدیدی در عملیات بهسازی خط در یک روز، در منطقه یزد به ثبت رسید.

- ایسنا/یزد همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و طی بهسازی بلاک مبارکه _بیشه در، رکورد جدیدی در عملیات بهسازی خط در یک روز، در منطقه یزد به ثبت رسید.

رحمت رحمت نژاد مدیر کل راه آهن یزد گفت: همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، با تلاش همکاران اداره کل راه آهن یزد و همکاران ماشین آلات مکانیزه اداره کل خط، طی یک روز، رکورد جدید بهسازی خط به طول 600 متر در بلاک مبارکه_بیشه در به ثبت رسید که نشان از همت بالای پرسنل این اداره کل در تحقق اهداف کلانِ برنامه ریزی شده و خدمتگزاری به مردم شریف ایران است.

وی تصریح کرد: طول بلاک مذکور 18 کیلومتر می باشد که از ابتدای سال جاری در دست اقدام قرار گرفت و تاکنون بیش از 15 کیلومتر از آن بهسازی شده است و طی برنامه و اقدامات طرح ریزی شده، تا پایان سال جاری عملیات بهسازی کل بلاک به پایان خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی راه اهن یزد، رحمت نژاد خاطرنشان کرد: بلاک مذکور در محور بافق _ جندق و در مسیر قطارهای مسافری مشهد ـ بندرعباس، مشهد ـ کرمان و همچنین بارهای ترانزیتی که از کشورهای آسیای میانه به بندرعباس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدید بهسازی خط در راه آهن یزد

ثبت رکورد جدید بهسازی خط در راه آهن یزد