مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-17سياسي

مرکز تخلیه نخاله ها در استان سمنان جانمایی شود/ برخورد با متخلفان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه باید مرکز تخلیه نخاله ساختمانی در شهرهای بزرگ تعبیه شود، گفت:می طلبد تا به منظور برخورد با متخلفان پلیس ورود کند.

- ، محمد حمیدی بعدازظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان به میزبانی سالن جلسات ساختمان معاونت عمرانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دو مرکز نخاله ساختمانی برای شهرستان سمنان موردنیاز است، ابراز داشت: این مورد می بایست در شهرهای بزرگ استان نظیر شاهرود، دامغان و گرمسار نیز در دستور کار باشد.

وی بابیان اینکه وجود مرکز تخلیه نخاله ساختمانی به زیباسازی سیما و منظر شهرها بسیار کمک می کند، افزود: این مهم می طلبد تا به منظور برخورد با متخلفان پلیس نیز ورود کرده و جریمه برای آن ها منظور شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه جانمایی مرکز تخلیه نخاله باید با هماهنگی پلیس راه و نظر کارشناسی پلیس صورت گیرد، ابراز داشت: شهرداری ها باید برای این منظور پیش بینی لازم را داشته باشند و مالکان نیز از سوی سازمان نظام مهندسی و شهرداری باید مجاب شوند تا در این مراکز نسبت به تخلیه نخاله ساختمانی اقدام کنند.

حمیدی بابیان اینکه در خصوص بهبود امور مرتبط با زباله های عفونی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و بی خطرسازی این زباله ها تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تخلیه نخاله ها در استان سمنان جانمایی شود/ برخورد با متخلفان

مرکز تخلیه نخاله ها در استان سمنان جانمایی شود/ برخورد با متخلفان