مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-17سياسي

دشمنان با ترور اقتصادی و تفرقه افکنی به دنبال شکست ملت یمن هستند


رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد که عربستان سعودی و متحدانش با درپیش گرفتن سیاست محاصره اقتصادی و تفرقه اندازی به دنبال شکست ملت یمن است.

- به نقل المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با هیئتی از سوی قبیله آل جناح در استان مارب از وفاداری آنها به ملت یمن و مبارزه با ائتلاف سعودی قدردانی کرد.

الحوثی در این دیدار تاکید کرد که دشمن سعودی با محاصره اقتصادی ناجوانمردانه و تفرقه اندازی میان مردم یمن قصد دارد به اهداف شوم خود در این جنگ دست پیدا کند.

او ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به عنصر اساسی وحدت و یکپارچگی در صفوف ملت یمن گفت: از تمامی دستگاه های مسئول و اجرایی در شهرستان حریب (واقع در مارب) می خواهیم تا هر آنچه در توان دارند برای پاسخگویی به نیازهای مردم بگذارند.

تاکید عبدالملک الحوثی بر لزوم حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه افکنی های سعودی درحالی است که رژیم صهیونیستی سعی دارد با فشار بر آمریکا جنبش مردمی انصارالله را در لیست تروریستی قرار داده و صف مردم یمن را به مرور از این جنبش مقاومتی جدا سازد.

روزنامه عبری زبان تایمز آو اسراییل به نقل از مقامات رژیم صهونیستی در این باره خبر داد تل آویو در حال اعمال فشار بر دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا است تا با استناد به درخواست امارات، جنبش انصارالله یم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با ترور اقتصادی و تفرقه افکنی به دنبال شکست ملت یمن هستند

دشمنان با ترور اقتصادی و تفرقه افکنی به دنبال شکست ملت یمن هستند