مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 23:022022-02-17سياسي

گرزین: دشمن از ترس کارآمدی نسخه دین در نجات بشریت سعی در انحراف افکار عمومی دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن به حقیقت روشن کارآمدی نسخه دین در نجات بشریت پی برده و از ترس گسترش و ترویج به دنبال انحراف افکار عمومی در القا ناکارآمدی نظام دینی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان اق قلا حجت الاسلام عباسعلی گرزین در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق قلا اظهار کرد: اساسی ترین عامل رشد بشریت به لحاظ معنوی، دنیوی و آخروی دین بوده  و جامع ترین برنامه زندگی انسان در همه ابعاد برای رسیدن به سعادت است.

وی تصریح کرد: ترویج هرچه بیشتر دین و اسلام به عنوان کامل ترین و آخرین دین به پیشرفت روزافزون مادی و معنوی در جهان اسلام و خارج از جهان اسلام کمک می کند.

* نظام اسلامی حاکم بر کشور سبب رشد همه جانبه در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد شده است مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: اسلام تنها برای معنویت و آخرت نیامده و تضمین کننده دنیای مردم در همه ابعاد است و این موضوع را می توان در کشور ایران که انقلاب آن مبتنی بر اسلام شکل گرفته مشاهده کرد.

وی ادامه داد: اگر بر طبق آمار ایران را در 42 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از آن مقایسه کنیم متوجه می شویم که پیشرفت های زیادی در ابعاد مادی داشته و این نشان دهنده کارآمدی نسخه دین برای نجات بشریت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرزین: دشمن از ترس کارآمدی نسخه دین در نجات بشریت سعی در انحراف افکار عمومی دارد

گرزین: دشمن از ترس کارآمدی نسخه دین در نجات بشریت سعی در انحراف افکار عمومی دارد