مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 23:422022-02-17بين الملل

روسیه: جنگ ویزا با آمریکا و اخراج دیپلمات ها انتخاب ما نبود


بارها در سطوح مختلف به طرف آمریکایی پیشنهاد کردیم که بدتر کردن شرایط برای فعالیت مراکز دیپلماتیک دو کشور را متوقف کرده و همه محدودیت های اعمال شده در سال های اخیر را به صفر برساند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه: بارها در سطوح مختلف به طرف آمریکایی پیشنهاد کردیم که بدتر کردن شرایط برای فعالیت مراکز دیپلماتیک دو کشور را متوقف کرده و همه محدودیت های اعمال شده در سال های اخیر را به صفر برساند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مورد اخراج معاون سفیر آمریکا در مسکو از روسیه اعلام کرد: جنگ روادید با ایالات متحده و اخراج دسته جمعی دیپلمات ها انتخاب طرف روسی نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، زاخارووا روز پنجشنبه در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی وزارت امورخارجه روسیه منتشر شد، نوشت: برای چندمین بار اعلام می کنیم که اخراج دسته جمعی دیپلمات ها و جنگ روادید که میان روسیه و آمریکا دور گرفته است، انتخاب ما نیست.

وی افزود: بارها در سطوح مختلف به طرف آمریکایی پیشنهاد کردیم که بدتر کردن شرایط برای فعالیت مراکز دیپلماتیک دو کشور را متوقف کرده و همه محدودیت های اعمال شده در سال های اخیر را به صفر برساند.

جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو امروز (پنجشنبه) به وزارت امورخارجه روسیه احضار و موضوع اخراج بارت گورمن معاون وی، به او ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: جنگ ویزا با آمریکا و اخراج دیپلمات ها انتخاب ما نبود

روسیه: جنگ ویزا با آمریکا و اخراج دیپلمات ها انتخاب ما نبود