مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 23:472022-02-17فناوري

منظور از پله مصرف در نرم افزار برق من چیست؟


نرم افزار برق من از جمله خدمات مجازی است که شرکت توانیر برای سهولت در امر خدمت رسانی به مشترکین برق راه اندازی کرده است؛ نرم افزاری که بخش قابل توجهی از نیازهای مشترکین به خدمات مرتبط با انرژی برق مثل دریافت قبض و پرداخت آن را در بر می گیرد.

- نرم افزار برق من از جمله خدمات مجازی است که شرکت توانیر برای سهولت در امر خدمت رسانی به مشترکین برق راه اندازی کرده است؛ نرم افزاری که بخش قابل توجهی از نیازهای مشترکین به خدمات مرتبط با انرژی برق مثل دریافت قبض و پرداخت آن را در بر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از جمله قابلیت های مهمی که در نرم افزار برق من برای مشترکین در نظر گرفته شده است و به ایشان در مدیریت مطلوب مصرف کمک شایانی می کند، باید به قابلیت انتخاب پله مصرف برق اشاره کرد.

امکان مهم و قابل توجهی که علاوه بر کمک به مشترکین در مدیریت آگاهانه مصرف برق همچنین سبب خواهد شد تا مشترکین قبض نهایی خود را با تخفیف پرداخت کنند.

در واقع امکان انتخاب پله مصرف برق، خدمت جدیدی از شرکت توانیر است که علاوه بر فراهم کردن شرایط لازم برای آگاهی شهروندان از الگوی مصرف برق منطقه محل سکونت و رعایت آن، همچنین به ایشان کمک خواهد کرد تا میزان مصرف برق خود را آگاهانه مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظور از پله مصرف در نرم افزار برق من چیست؟

منظور از پله مصرف در نرم افزار برق من چیست؟