مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-18سياسي

طبخ و توزیع 11 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از طبخ و توزیع 11 هزار غذای گرم بین نیازمندان زنجانی خبر داد.

- روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در قالب نذرواره اطعام علوی و به همت مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل(ع ) شهر زنجان، 11 هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است، گفت: خوشبختانه خیرین نیز همکاری خوبی با کمیته امداد دارند.

وی از ایجاد پایگاه جذب حامی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 23 هزار و 300 حامی نیک اندیش حمایت مادی و معنوی نزدیک به 4 هزار و800 تیم و فرزند محسنین را بر عهده دارند و امروز با  افتخار می گوییم که در استان زنجان هیچ کودک یتیم و فرزند محسنین بدون حامی وجود ندارد.

صالحی افزود: به همت مردم نیکوکار استان سرانه ایتام و محسنین بالاتر از میانگین کشوری بوده که نشان از شکل گیری صحیح جریان خیر و احسان و جاری بودن فرهنگ علوی، فاطمی حسینی در خدمت رسانی به ولی نعمتان عزیز در این استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ظرفیت مراکز نیکوکاری در جذب کمک های مردمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون  65 میلیارد تومان کمک های مردمی توسط 159 مرکز نیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 11 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی

طبخ و توزیع 11 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی