مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-18اقتصادي

عراق بهترین شریک تجاری ایران است/ سهم 24 میلیون دلاری کولبران در تجارت!


رییس سازمان صمت استان کرمانشاه، عراق را عمده ترین شریک تجاری صادراتی کرمانشاه اعلام کرد و یادآور شد: پس از آن افغانستان دومین شریک تجاری ما محسوب می شود و بعد از این 2 کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن دارابی با بیان اینکه در این مدت بیش از یک میلیارد و 770 میلیون دلار گاز نیز از کرمانشاه صادر شده است، اظهار داشت: همچنین در این مدت سهم استان از کل صادرات ایران 11 درصد بوده است.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه، عراق را عمده ترین شریک تجاری صادراتی کرمانشاه اعلام کرد و یادآور شد: پس از آن افغانستان دومین شریک تجاری ما محسوب می شود و بعد از این 2 کشور، پاکستان، ترکیه، امارات و آذربایجان سایر شرکای تجاری ما هستند.

دارابی تاکید کرد: از صادراتی که در 9 ماه امسال از مرزهای کرمانشاه انجام شده، از نظر ارزشی سهم پرویزخان 37 درصد، سهم سومار 19 درصد، سهم شیخ صله 16 درصد و مابقی سهم شوشمی بوده است.

وی با بیان اینکه از صادرات 1.

9 میلیارد دلاری امسال حدود 802 میلیارد دلار آن از گمرکات استان اظهار شده است، خاطرنشان کرد: در این بخش نیز بیشترین سهم بر اساس ارزش یه ترتیب برای گمرکات پرویزخان، کرمانشاه، خسروی، شوشمی و شیخ صله بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق بهترین شریک تجاری ایران است/ سهم 24 میلیون دلاری کولبران در تجارت!

عراق بهترین شریک تجاری ایران است/ سهم 24 میلیون دلاری کولبران در تجارت!