مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-18سياسي

جباری: ترمیم محورآسیب دیده دژگان به لمزان بزودی آغاز می شود + فیلم


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: محور لمزان به دژگان در بخش مهران از جاده هایی است که نقاط حادثه خیز بسیاری دارد و در بارندگی اخیر متاسفانه شانه و رویه آسفالت قسمت های زیادی از این مسیر از بین رفته و آسیب جدی دیده است.

-   وی افزود: جلسه ای را با معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص داشته ایم و با دستوری که از سوی ایشان پس از بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از این منطقه، صادر شد اعتباری به منظور ترمیم این مسیر ابلاغ شد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس اضافه کرد: مناقصه فاز اول این پروژه به پیمان رفته است که امیدواریم که هفته آینده پاکات مناقصه باز شود و پیمانکار مشخص و سریع شروع به کار کند.

جباری تاکید کرد: با هماهنگی که با وزارت راه صورت گرفته در بخشی دیگر نیز که روکش آسفالت  و رویه های آن که در این مسیر آسیب دیده و  از بین رفته ترمیم خواهد شد.

وی گفت: در این مسیر در دوفاز کار خواهیم کرد که در فاز اول اصلاح و بهسازی  و در فاز دوم روکش بخش هایی که آسیب دیده را ترمیم خواهیم کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: رییس راهداری کشور را نیز به منظور بازدید و تسریع در این پروژه در اواخر هفته آینده به منطقه دعوت نمودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جباری: ترمیم محورآسیب دیده دژگان به لمزان بزودی آغاز می شود + فیلم

جباری: ترمیم محورآسیب دیده دژگان به لمزان بزودی آغاز می شود + فیلم