مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-18ورزشي

المپیاد خانه های ورزشی روستاها به طور مستمر برگزار می شود


رییس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان آذربایجان شرقی گفت: المپیاد خانه های ورزش روستایی سراسر استان با پیگیری هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی هر شهرستان به طور جدی و منسجم در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حاجی محمدی رییس هیأت ورزش روستایی وبازی های بومی محلی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: المپیاد خانه های ورزش روستایی سراسر استان با پیگیری هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی هر شهرستان به طور جدی و منسجم در حال برگزاری است.

وی افزود: از زمان ابلاغ آیین نامه برگزاری مسابقات ورزش روستایی در قالب المپیاد خانه های ورزش روستایی تاکنون 845 خانم و 1508 آقا در مجموع 2353 نفر در قالب 84 خانه ورزش روستایی استان در این مسابقات شرکت کرده اند که نشانگر توجه جدی روستاییان به این موضوع مهم است.

حاجی محمدی ادامه داد: این المپیاد به منزله کشف ورزشکاران علاقه مند و مستعد روستایی است تا بتوانیم آنان را به هیأت های تخصصی آماتوری معرفی کرده و با توانمندسازی شان، آنان را به سوی تیم های ملی هدایت کنیم.

رییس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: تاکنون تعداد 263 باب خانه ورزش روستایی در سطح استان افتتاح و تحویل دهیاری ها شده تا از امکانات آن در راستای توسعه ورزش و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد خانه های ورزشی روستاها به طور مستمر برگزار می شود

المپیاد خانه های ورزشی روستاها به طور مستمر برگزار می شود