مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-18سياسي

آیین بزرگداشت آیت الله صافی گلپایگانی در قم برگزار شد


آیین بزرگداشت ارتحال آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی مرجع فقید تقلید شیعیان، با حضور علما، فضلا و قشرهای مختلف مردم از سوی بیت آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آیین که شخصیت هایی چون آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی از اساتید برجسته حوزه و حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، پس از تلاوت آیه هایی چند از کلام الله مجید و ذکر مصبت به مناسبت رحلت حضرت زینب کبری (س)، یاد و خاطره آن فقیه والامقام گرامی داشته شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم طی سخنانی اخلاق نیکو و پسندیده را از ویژگی های بارز مرحوم آیت الله صافی توصیف کرد و اظهار داشت: زندگی این بزرگان در عرصه های مختلف به ویژه اجتماعی برای همگان الگو و سرمشق است.

آیت الله رضا استادی یادآور شد: آیت الله صافی از همان دوران جوانی از بنیه فقهی و علمی بسیار قدرتمندی برخوردار بود و این موضوع سبب جلب نظر و توجه علمای برجسته آن دوران از جمله آیت الله بروجردی شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از رحلت آیت الله بروجردی، آیت الله صافی 30 سال از عمر شریف خود را در دوره مرجعیت آیت الله محمد رضا گلپایگانی گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت آیت الله صافی گلپایگانی در قم برگزار شد

آیین بزرگداشت آیت الله صافی گلپایگانی در قم برگزار شد