مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-18سياسي

حاکم شدن مه رقیق و غبار محلی در هرمزگان


طی امروز جمعه، 29 بهمن تا روز یکشنبه ، اول اسفند ماه، در سواحل و جزایر استان در اوایل صبح، مه رقیق و در طول روز غبارمحلی پیش بینی می شود.

- کیانوش عارفی معاون هواشناسی هرمزگان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: طی امروز جمعه، 29 بهمن تا روز یکشنبه ، اول اسفند ماه، در سواحل و جزایر استان در اوایل صبح، مه رقیق  و در طول روز غبارمحلی پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: وضعیت دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود.

لیکن از ساعات بعدازظهر دوشنبه ( دوم اسفند ) تا روز سه شنبه ( سوم اسفند ماه) وضعیت دریا با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب غربی تا شمال غربی در خلیج فارس و به تدریج، تنگه ی هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

عارفی توصیه کرد: شناورهای سبک و صیادی از ترددهای دریایی جدا خودداری نمایند و تمهیدات لازم در اسکله ها و بنادر استان در این خصوص، صورت پذیرد.

به گفته معاون هواشناسی هرمزگان، طی روز دوشنبه با گذر موجی ناپایدار در سطح استان افزایش ابرناکی با احتمال بارش رگبار پراکنده باران (به ویژه در مناطق غربی و شمالی ) پیش بینی می شود.

  وی اضافه کرد: از لحاظ دمایی، ضمن ماندگاری سرمای شبانه در نواحی شمالی استان، از هفته ی آینده افزایش نسبی دما در طول روز در غالب مناطق استان  مورد انتظار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم شدن مه رقیق و غبار محلی در هرمزگان

حاکم شدن مه رقیق و غبار محلی در هرمزگان