مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-18اقتصادي

بزرگراه بناب- نقده – تمرچین احیا می شود


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: احیای بزرگراه بناب- نقده- تمرچین به رونق اقتصادی چهاربرج کمک شایانی می کند.

- ، سیدمحسن حمزه لو صبح جمعه در بازدید از روند راه های میاندوآب اظهار کرد: احیای بزرگراه بناب-نقده- تمرچین با توجه به ظرفیت ترانزیت کالا از پایانه مرزی ضروری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر محدوده تقاطع محمدیار در قالب این بزرگراه از 48 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در صورت تخصیص اعتبارات لازم و نهایی شدن این مسیر شاهد شکوفایی اقتصادی چهاربرج خواهیم بود.

حمزه لو با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی ورودی چهاربرج نیازمند افزایش اعتبار است گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی پروژه ساماندهی ورودی چهاربرج در یک فصل کاری اجرا و نهایی خواهد شد.

وی همچنین سهمیه ابلاغی استان در طرح نهضت ملی مسکن را حدود 180 هزار واحد دانست و گفت: سهم شهرستان چهاربرج 885 واحد مسکونی است که برای تأمین زمین مورد نیاز مراحل الحاق به محدوده یک هکتار و 500 متر مربع در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص احداث مجتمع اداری چهاربرج نیز تصریح کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در نقشه اجرایی این پروژه به جهت مسافت طولانی با بافت مرکزی شهر، در صورت تأمین زمین این آمادگی وجود دارد که از سال آینده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه بناب- نقده – تمرچین احیا می شود

بزرگراه بناب- نقده – تمرچین احیا می شود