مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-18بين الملل

رییس پارلمان لبنان: از گفتگوی ایران و عربستان حمایت می کنیم


حمایت مطلق خود را از بازگشت سوریه به جایگاه و نقش آن در نظام رسمی عربی اعلام می کنیم چرا که عربیت بدون سوریه ناقص است سوریه ای که از نظر موقعیت و نقش و راهبرد، - حمایت مطلق خود را از بازگشت سوریه به جایگاه و نقش آن در نظام رسمی عربی اعلام می کنیم چرا که عربیت بدون سوریه ناقص است سوریه ای که از نظر موقعیت و نقش و راهبرد، کریدور ضروری برای دستیابی به همبستگی عربی بود و خواهد ماند و عامل مثبت در آن است.

رییس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات شفاف در زمان مقرر، گفت از تلاش ها برای گفتگو میان عربستان و جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما؛ به نقل از النشره، نبیه بری رییس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات شفاف در زمان مقرر، تاکید کرد از تلاش ها برای گفتگوی میان عربستان و جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.

نبیه بری، رییس پارلمان لبنان طی سخنانی در افتتاحیه نشست اتحادیه پارلمان های عربی تاکید کرد: لبنان و مردم این کشور کمتر از سه ماه تا انتخابات پارلمانی فاصله دارند.

ما به برگزاری انتخابات و تحقق آن با شفافیت کامل و به دور از هر گونه فشار پایبندیم و هر تلاشی را برای تعویق انداختن زمان برگزاری آن رد می کنیم و از اتحادیه پارلمان های کشور های عربی می خواهیم از طریق کمیته ای که برای نظارت بر روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان لبنان: از گفتگوی ایران و عربستان حمایت می کنیم

رییس پارلمان لبنان: از گفتگوی ایران و عربستان حمایت می کنیم