مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-18ورزشي

صعود تیم خانه بسکتبال ارومیه به دور حذفی لیگ یک کشور


تیم خانه بسکتبال ارومیه با برتری مقابل پاس ناجا کامیاران به رقابتهای دور حذفی لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رقابت های بسکتبال دور برگشت لیگ دسته یک کشور در گروه ب به دلیل انصراف تیم اسدآباد همدان با حضور سه تیم از روز 27 بهمن ماه جاری به مدت چهار روز در سالن شهید رجایی ارومیه در حال برگزاری است.

خانه بسکتبال ارومیه به عنوان تیم صدرنشین دور رفت این رقابت ها با یک برد مقابل پاس ناجا کامیاران و یک شکست مقابل توفارقان آذرشهر جواز حضور در دیدارهای دور حذفی را کسب کرده است.

تیم ارومیه عصر پنجشنبه در دومین دیدارش مقابل پاس ناجا کامیاران با نتیجه 85 بر 77 به برتری رسید و صعودش را به دور حذفی قطعی کرد.

خانه بسکتبال ارومیه در کوارتر اول و دوم با نتایج 25 بر 17 و 24 بر 14 پیروز شد ولی در کواتر سوم 18 بر 26 و در کوارتر چهارم 18 بر 20 مغلوب ولی در مجموع این بازی را به سود خود به پایان رساند.

با این نتیجه صعود تیم های توفارقان آذرشهر و خانه بسکتبال ارومیه به دور حذفی قطعی شد و بازی روز شنبه توفارقان و پاس تشریفاتی خواهدبود.

در تیم جوان و با انگیزه خانه بسکتبال ارومیه سجاد سیدی، مجتبی افشاریان، سینا الله وردیزاده، ناصر عمری، متین شکر الله زاده، مهدی مهدی پور، علی مختاری، محمد زینال بیگ زاده، اکبر زرین (کاپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم خانه بسکتبال ارومیه به دور حذفی لیگ یک کشور

صعود تیم خانه بسکتبال ارومیه به دور حذفی لیگ یک کشور