مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-18ورزشي

آزادکاران نوجوان کشور در ارومیه به روی تشک رفتند


مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور بیش از 30 تیم از استان های مختلف در سالن غدیر ارومیه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، این مسابقات با حضور 400 آزاد کار نوجوان در قالب 32 تیم از استان های مختلف کشور در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شده و کشتی گیران در اوزان ده گانه رقابت می کند.

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان کشور طی روزهای 28 تا 30 بهمن ماه جاری به انجام می رسد.

در این پیکارها دو تیم از آذربایجان غربی با نام های تیم آذربایجان غربی و تیم ارومیه با 15 کشتی گیر و 5 همراه در هر تیم حضور دارند.

نفرات اول و دوم به اردوی انتخابی دعوت می شوند و در صورت عضویت نهایی در تیم ملی، به مسابقات جهانی که تیرماه سال آینده در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

مجید ترکان سرمربی و مسعود واحدی یکی از اعضای کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه حضور دارند تا نفرات منتخب را برای تیم ملی انتخاب کنند.

به نظر می رسد تیم های تهران، مازندران و آذربایجان غربی مدعیان این دوره از رقابت ها هستند و کشتی گیران استان با آمادگی کامل و با تمرینات منظم قبل از آغاز رقابت ها در مسابقات حضور یافته اند و برای کسب بهترین نتیجه آماده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادکاران نوجوان کشور در ارومیه به روی تشک رفتند

آزادکاران نوجوان کشور در ارومیه به روی تشک رفتند