مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-18اقتصادي

افزایش فضای نمایشگاهی شهر آفتاب به 100 هزار متر/شهر آفتاب را ندیده، قضاوت می کنند


مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب در سالهای اخیر مظلوم واقع شده،از افزایش فضای نمایشگاهی شهرآفتاب به صد هزار متر خبر داد.

- مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب در سالهای اخیر مظلوم واقع شده،از افزایش فضای نمایشگاهی شهرآفتاب به صد هزار متر خبر داد.

عباس تقدسی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در مورد آینده و چشم انداز مجموعه شهرآفتاب گفت: متاسفانه از سال 95 به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به صورت جدی توجه نشده است که این امر ممکن است دلایل متعددی داشته باشد اما به نظر می رسد مهم ترین دلیل جدی نگرفتن شهرآفتاب و اتفاقاتی که در نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب رخ داد، باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب زمینه های مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در آن مقطع زمانی نداشت چراکه نبود سالن های کافی موجب شد که مدیریت وقت به سمت برپایی سالن های موقت روی بیاورد، ادامه داد: در آن شرایط نهایتا باران و آبگرفتگی موجب تخریب کتاب ها شد و به شکلی نمایشگاه شهر آفتاب بدنام شد.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: در حال حاضر مهمترین کاری که ما به عنوان مدیران جدید مجموعه شهر آفتاب در نظر گرفتیم این است که توسعه و ارتقای جایگاه شهر آفتاب را در دستور کار قرار دادیم و سعی داریم ویژگی های منحصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فضای نمایشگاهی شهر آفتاب به 100 هزار متر/شهر آفتاب را ندیده، قضاوت می کنند

افزایش فضای نمایشگاهی شهر آفتاب به 100 هزار متر/شهر آفتاب را ندیده، قضاوت می کنند