مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-18سياسي

309 نفر در آزمون داوری و میانجی گری اردبیل شرکت کردند


رییس کل دادگستری استان اردبیل از شرکت 309 نفر داوطلب در آزمون های داوری و میانجی گری و کارشناسی رسمی دادگستری اردبیل خبر داد.

- ، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح جمعه در بازدید از محل برگزاری آزمون داوری و میانجیگری در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: آزمون کارشناسی رسمی دادگستری به طور همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در اردبیل نیز این آزمون در محل ساختمان فنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تعداد 309 داوطلب در این آزمون حضور دارند که بدون حد نصاب نفری و صرفاً با حد نصاب 70 درصدی پاسخ صحیح در آزمون قبول شده و پس طی سایر مراحل گزینشی در رشته های مختلف به امر کارشناسی مشغول خواهند شد.

حجت الاسلام کثیرلو به رویکرد تشکیلات قضایی استان در این آزمون اشاره کرد و افزود: رویکرد ما در این آزمون قبول کارشناس در شهرستان ها و بخش های کم برخوردار است تا وجود کارشناس در پرونده ها سهل الوصول بوده و نیازی به کارشناس از مرکز استان و هزینه های اضافی برای اصحاب دعوی نباشد.

وی با اشاره به اینکه با وجود کارشناسان در سطح شهرستان ها رسیدگی به پرونده ها تسریع شده و از اطاله دادرسی جلوگیری می شود، تصریح کرد: در آزمون داوری و میانجی گری نیز که در محل ساختمان پیام نور استان در حال برگزاری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

309 نفر در آزمون داوری و میانجی گری اردبیل شرکت کردند

309 نفر در آزمون داوری و میانجی گری اردبیل شرکت کردند