مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-18اجتماعي

واحدهای صنعتی چه زمانی ملزم به پرداخت عوارض سبز می شوند؟


معاون محیط زیست انسانی حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: اگر واحدهای صنعتی الزامات محیط زیستی را رعایت نکنند، پس از اخطاریه و اتمام مدت زمان مشخص، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون محیط زیست انسانی حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: اگر واحدهای صنعتی الزامات محیط زیستی را رعایت نکنند، پس از اخطاریه و اتمام مدت زمان مشخص، آن واحد ملزم به پرداخت عوارض سبز به سازمان امور مالیاتی خواهد شد.

فاطمه دعاگویان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی یکی از بهترین و کامل ترین مکان های صنعتی کشور بوده که در امر رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی پیشگام هستند.

وی با اشاره به اینکه صنایع از جمله منابع ایجاد آلودگی هستند، افزود: در صورت پراکندگی آلودگی های زیست محیطی، اثرات گسترده ای داشته و پایش و مدیریت آن با مشکل مواجه خواهد بود.

معاون محیط زیست انسانی حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تصریح کرد: با ایجاد شهرک های صنعتی و تمرکز صنایع و مدیریت فاضلاب های صنعتی و بهداشتی در شهرک ها نیل به اهداف توسعه پایدار با کنترل و پایش آلودگی ها در اولویت است.

دعاگویان با اشاره به اینکه در صورت وجود سیستم مرکزی تصفیه فاضلاب در شهرک صنعتی، پساب خروجی سیستم تصفیه آنالیز می شود، گفت: در صورت وجود آلودگی اخطاریه های لازم برای رفع آلایندگی به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی چه زمانی ملزم به پرداخت عوارض سبز می شوند؟

واحدهای صنعتی چه زمانی ملزم به پرداخت عوارض سبز می شوند؟