مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-18بين الملل

هشدار شدیداللحن حماس به صهیونیستها درباره عبور از خطوط قرمز در قدس اشغالی


جنبش حماس فلسطین در پی تشدید تحرکات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی نسبت به زیر پا نهادن خطوط قرمز در قدس اشغالی از سوی صهیونیستها به شدت هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نسبت به زیر پا نهادن خطوط قرمز در بیت المقدس توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد.

باسم نعیم رییس دایره سیاسی حماس در نوار غزه، اعلام کرد که هرگونه زیر پا نهادن خط قرمزها در محله شیخ جراح یا مسجد الاقصی یا هر نقطه دیگری در بیت المقدس اشغالی پیامدهای پرمخاطره ای دارد و ممکن موجب تنش های دوباره شود.

وی تاکید کرد: بیت المقدس کانون نزاع و بخشی از عقیده امت اسلامی است و آنچه در آن می گذرد فقط به اهالی بیت المقدس مربوط نمی شود بلکه مسئله فلسطینیان و اعراب و مسلمانان است و مقاومت و ملت فلسطین در برابر آنچه بر سر ملت و مقدسات در قدس می آید دست بسته نخواهد ماند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی با به اجرا گذاشتن تدابیر شدید امنیتی در محله شیخ جراح قدس اشغالی این منطقه را محاصره کردند و به کسی جز ساکنان این منطقه اجازه ورود و خروج نمی دهند.

صدها نظامی رژیم اشغالگر از هر طرف ورودی های اصلی محله شیخ جراح را، که به کوچ اجباری تهدید شده اند، محاصره کردند، نظامیان اشغالگر با ایجاد موانع، به کسی جز ساکنان این محله اجازه ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدیداللحن حماس به صهیونیستها درباره عبور از خطوط قرمز در قدس اشغالی

هشدار شدیداللحن حماس به صهیونیستها درباره عبور از خطوط قرمز در قدس اشغالی