مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-18سياسي

51 مادر زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند


با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و خیران، 51 مادر که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان بودند، آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، محمدحسین استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و خیران، 51 مادر که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان بودند، آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: آزادی این مادران از ایام ولادت حضرت زینب (س) آغاز شد و تا سالروز وفات آن حضرت، تعداد آزادشدگان در این طرح به 51 نفر رسید.

استادآقا خاطرنشان کرد: این طرح در اقصی نقاط کشور اجرا شد و با مشارکت ستاد دیه کشور، مادران نیازمند زندانی شناسایی و اولویت بندی شدند.

از جمع این زندانیان آزاد شده، یک نفر در آذربایجان شرقی، 2 نفر در البرز، یک نفر در ایلام، 4 نفر در خوزستان، یک نفر در خراسان شمالی، یک نفر در قم، 3 نفر در کرمانشاه، یک نفر در یزد، یک نفر در تهران، 22 نفر در فارس، 3 نفر در آذربایجان غربی، یک نفر در خراسان رضوی، یک نفر در لرستان، 2 نفر در کهگیلویه و بویراحمد، 4 نفر در گیلان و 3 نفر در همدان بودند که به کانون گرم خانواده هایشان بازگشتند.

وی در ادامه گفت: علاقه مندان به مشارکت در این کار خیر می توانند از طریق کد دستوری #8* و انتخاب گزینه 3 (آزادی مادران معسر) و یا از طریق سامانه نذورات رضوی به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 مادر زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند

51 مادر زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند