مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-18سياسي

دولت با جدیت به مسئله اقتصاد مقاومتی ورود کند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حاشیه سازی ها و نگاه به بیگانه موجب عقب ماندن از مسئله مهم اقتصاد مقاومتی شد، گفت: اکنون در این دولت زمان عمل است، - خوشبختانه دولت با عزم و اراده قوی وارد میدان شده و باید با جدیت در مسئله اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و تولید ورود کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 29 بهمن ماه در خطبه های نمازجمعه شهرکرد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده و در این مسیر رو به جلو حرکت می کند، اما گاهی در گوشه و کنار شاهد اقداماتی هستیم که آسیبی وارد نمی کند.

امام جمعه شهرکرد افزود: دشمن رو به ضعف و انقلاب اسلامی باشتاب در حال حرکت است، البته هدف دشمن یکه تازی در برخی مناطق است، مثلا آمریکا قصد دارد اهداف خود را به پیش ببرد، اما از گذشته هراس دارند و نمی توانند به اهداف خود دست یابند.

وی گفت: صهیونیست ها در تلاش هستند تا در مذاکرات وین نفوذ کنند، اما از این هراس دارند که ایران دست برتر را دارد، از طرفی معادلات بر هم ریخته و غرب به شرق ضعیف شده است و انقلاب اسلامی طبق شعار نه شرقی نه غربی اقدامات خود را پیش می برد و روز به روز این انقلاب پرشتاب تر پیش می رود و امید در میان مردم افزایش می یابد، چشم ها باز و مردم بیدار هستند و مشاهده می کنند انقلاب چه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با جدیت به مسئله اقتصاد مقاومتی ورود کند

دولت با جدیت به مسئله اقتصاد مقاومتی ورود کند