مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-18سياسي

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟


ائمه جمعه کرمان ضمن تأکید بر نقش آفرینی همگان در جهاد تبیین، به مذاکرات رفع تحریم ها و ایستادگی تیم مذاکره کننده اشاره کردند و مقاوم سازی اقتصاد کشور در برابر تحریم ها را مورد توجه قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به تأکیدات مقم معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهار کرد: تلاش در راه خنثی سازی، تحریف، دروغ و شایعه پراکنی های دشمن جهاد تبیین است.

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم هاست وی عنوان کرد: کسی که بکوشد از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع و آنها را تبیین کند، جهاد تبیین انجام داده است.

امروز فضای مجازی صحنه نبرد و جنگ عقیده ها شده است، اگر با ابزار روز آشنا باشیم، می توانیم این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور مقاوم سازی اقتصاد در برابر تحریم هاست و باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.

ضرورت تقویت روحیه استکبارستیزی و مقاومت حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: دشمنان هر روز بر علیه یک نهاد مقدس صحبت می کنند؛ گاهی به مجلس، سپاه ، شهدا و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟