افزایش مزاحمت های اورژانس تهرانمعاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران از افزایش 20 درصدی مزاحمت های تلفنی اورژانس تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر مزاحمت تلفنی و مجازاتی که برای آن در نظر گرفته می شود با یکدیگر توازن ندارد و طبیعتا این مجازات نمی تواند بازدارنده باشد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر پژمان آقازاده معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران در خصوص افزایش مزاحمت های تلفنی مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: مزاحمت های تلفنی اورژانس تهران با افزایش رو به رو بوده است. وی با بیان اینکه شاهد افزایش حدود 20 درصدی مزاحمت برای اورژانس تهران بوده ایم، گفت: راهکار اولیه ای که در این خصوص در نظر گرفته ایم، راهکار ریشه ای فرهنگ سازی است. باید در خصوص اینکه یک مزاحمت تلفنی چه مشکلاتی را برای افراد نیازمند به فوریت های پزشکی ایجاد می کند اطلاع رسانی بیشتری انجام دهیم. پشت خط نگه داشتن افرادی که نیازمند فوریت های پزشکی هستند اثری جز به خطر انداختن جان آنها ندارد. آقازاده ادامه داد: راهکار مهم دیگری که می توان برای کاهش مزاحمت های تلفنی پیش گرفت برخوردهای قانونی است. در حال حاضر مزاحمت تلفنی و مجازاتی که برای آن در نظر گرفته می شود با یکدیگر توازن ندارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |