مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-18سياسي

امروز عرصه مجازی، عرصه «جهاد تبیین» است


امروز عرصه مجازی عرصه جهاد است و باید حضور خود را در این فضا تقویت و از فضای مجازی در حوزه جهاد تببین استفاده کنیم.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز عرصه مجازی عرصه جهاد است و باید حضور خود را در این فضا تقویت و از فضای مجازی در حوزه جهاد تببین استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که امروز 29 بهمن 1400 در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به جهاد تبیین تصریح کرد: امام علی (ع) جهاد را بابی از باب های بهشت می داند که نباید آن را ترک کرد، یکی از آثار ترک جهاد این است که قدرت تفکر و محاسبات از بین می رود، همچنین یکی دیگر از آثار ترک جهاد سرگردانی امت هاست.

وی افزود: در جهاد تببین باید به هفت اصل توجه کرد که اولین اصل آن نصرت است، شاخص جهاد تببین نصرت امام است؛ جهاد تبیین را ولی امر دستور داده و ایشان مشخص کرده است، ما در جریان تکلیف، تکلیف را انتخاب نمی کنیم بلکه تکلیف را کشف می کنیم؛ باید کشف کنیم که وظیفه ما در نصرت امام چیست، نصرت اصل مهمی در جهاد تببین است و ثمره آن تزاحم تقواست و اینجا تکلیف ولی اولویت دارد.

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: اصل دوم اصل فوریت است و باید در اولین زمان ممکن و در اولین فرصت جهاد تببین شکل بگیرد، جهاد تببین نیاز امروز جامعه است نباید آن را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز عرصه مجازی، عرصه «جهاد تبیین» است

امروز عرصه مجازی، عرصه «جهاد تبیین» است