مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-18سياسي

جدی نگرفتن رهنمود های رهبر انقلاب عامل فشار اقتصادی است


اگر رهنمودهای رهبر انقلاب توسط دولتمردان جدی گرفته می شد، اقتصاد ما سرپا بود.

- ، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: امروز 29 بهمن و سالروز قیام مردم تبریز و چهلمین روز شهادت عده ای از مردم قم در 19 دی 58 است که همه ساله با حضور در محضر رهبر انقلاب این روز را گرامی می دارند اما در دوسال گذشته رهبر انقلاب به صورت تصویری این حماسه را بازگو می کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره 29 بهمن، افزود: رهبر انقلاب فرمودند دشمن دست از تلاش و کوشش برنداشته است و اینکه با انقلاب مخالفت می کند نشان می دهند که انقلاب هنوز زنده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب امروز دشمن از دو چیز استفاده می کند یکی فشار اقتصادی که مردم را بدبین و ناراضی کند و دیگری لجن پراکنی از طریق صدماتی که ایجاد کردند.

دهشیری با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اگر رهنمودهای رهبر انقلاب توسط دولتمردان جدی گرفته می شود، اقتصاد ما سرپا بود و مردم کمتر فشارهای اقتصادی را تحمل می کردند.

وی تاکید کرد: یکی از توصیه های رهبر که امسال را نیز به این نام نامیدند تولید و برداشتن موانع تولید بود و تلاش مسئولین نیز در راستای این شعار تا حدی رضایت بخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی نگرفتن رهنمود های رهبر انقلاب عامل فشار اقتصادی است

جدی نگرفتن رهنمود های رهبر انقلاب عامل فشار اقتصادی است