مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-18سياسي

شاخص انقلابی بودن در انتصابات کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد


امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: شاخص انقلابی بودن در انتصابات کرمانشاه مورد توجه استاندار کرمانشاه قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، با اشاره به ضرورت اجرای جهاد تبیین، اظهار کرد: نهج البلاغه امیرالمومنین (ع) سراسر تبیین است و در همین راستا عمر حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) برای تبیین اسلام صرف شده و تبیین اسلام و انقلاب امروز تبدیل به یکی از گفتمان های غالب کشور شده است.

وی افزود: جهاد تبیین نیازمند یک شاخص و معیار است که این شاخص سخنان امام علی (ع) بوده اما در زمان کنونی احتیاج به افرادی داریم که این شاخص ها را برای ما روشن کنند شاید در نهج البلاغه چیزی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی یافت نشود و روشن کردن این موضوع وظیفه امامین انقلاب است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: شعار انقلاب اسلامی عدم وابستگی و نه شرقی و نه غربی است البته الان شرق به عنوان ابر قدرت وجود ندارد اما پیام این شعار همچنان باقی است.

موسوی زمانی بیان کرد: رهبر انقلاب کودتای سال 88 را به عنوان یک خط قرمز برای نظام در انتخابات، انتصابات و استفاده از مسئولین عنوان کردند اما امروز افرادی در بعضی مسئولیت های حساس کشور و استان هستند که اعتقاد به فتنه و سران فتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص انقلابی بودن در انتصابات کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد

شاخص انقلابی بودن در انتصابات کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد