مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-18سياسي

یک مأموریت فتنه 88 کاهش قدرت چانه زنی مسؤولان در مذاکرات بود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه یکی از ماموریت های فتنه 88 کاهش قدرت چانه زنی ما در پای میز مذاکره بود، از مسافرت های خارجی و سیگنال های تحریمی برخی آقازاده ها به دشمنان در جریان فتنه سخن گفت.

- حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مسأله تحریم های ضدایرانی در حوزه های مختلف و ریشه های اصلی وقوع پدیده تحریم اظهار داشت: فلسفه وضع تحریم ها، افزایش فشار بر مردم و نظام بوده است تا تاب آوری مردم از بین برود و مقاومت آنها بشکند و در نهایت تسلیم شوند.

وی افزود: دشمن با این هدف تحریم ها را ادامه داده و هر چیزی که دشمنان ما احساس کنند که می تواند در مستأصل کردن مسؤولان و نیز در تنگنا قرار دادن مردم مؤثر واقع شود، از آن استفاده می کنند تا در نهایت، مردم تسلیم شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مذاکرات هسته ای از زمان دولت خاتمی و زمانی که آقای روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده تا بعدها که آقایان لاریجانی، جلیلی، ظریف و عراقچی مذاکرات را دنبال کرده اند، دائماً ادامه داشته و در تمام این سال ها و در جاهایی، دشمن امیدوار شده که امتیاز بگیرد و در زمان هایی نیز مستأصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مأموریت فتنه 88 کاهش قدرت چانه زنی مسؤولان در مذاکرات بود

یک مأموریت فتنه 88 کاهش قدرت چانه زنی مسؤولان در مذاکرات بود