مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-18سياسي

مضیقه دامداران درتهیه نهاده دامی/سیاست گذاری کشاورزی روی ریل نیست


امام جمعه اردبیل با اشاره به مشکل دامداران در تهیه نهاده های دامی گفت: سیاست گذاری کشاورزی در کشور دچار نقص بوده و باید هر چه سریع تر مشکل دامداران در رابطه با نهاده های دامی رفع شود.

- ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل اظهار کرد: جای تأسف است که عشایر دامدار ما برای تهیه نهاده های دامی اعم از جو سبوس ذرت و … با مشکلات حاد مواجه شده اند آنچه با دفترچه عشایری داده می شود اصلاً کفاف نمی کند و در بازار آزاد علاوه بر اینکه قاچاق است بسیار گران است و دامداری توجیه اقتصادی را از دست می دهد طبعاً حیوان را حتی حیوان های باردار را می فروشند بنابراین فردا و پس فردا قیمت گوشت اوج می گیرد.

وی افزود: در این خصوص کسانی که دام ندارند اما دفترچه گرفته اند و کسانی که احتکار یا دلالی می کنند بدانند که مدیون یک ملت می شوند و فردای قیامت هیچ بخشش و جبرانی برای آنها متصور نیست وقتی کشاورزی ما در محصولات استراتژیک حتی در کنجاله محتاج خارج است این نشان می دهد که سیاست گذاری های کشاورزی روی ریل نیست.

خطیب جمعه اردبیل تصریح کرد: در این میان نمایندگانی که با دخالت باطل در عزل و نصب ها ادعا می کند که ما باید از حقوق مردم دفاع کنیم معلوم نیست که چرا در معیشت مردم قدرت دفاع ندارند در اینجا اگر کسی سوءظن بکند جای ملامت نیست اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مضیقه دامداران درتهیه نهاده دامی/سیاست گذاری کشاورزی روی ریل نیست

مضیقه دامداران درتهیه نهاده دامی/سیاست گذاری کشاورزی روی ریل نیست