مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-18سياسي

مدیران پشت میزنشین نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند


امام جمعه موقت بوشهر خواستار عملکرد جهادی و انقلابی مدیران و مسئولان در عرصه های مختلف شد و گفت: مدیران پشت میزنشین نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: روحانیون در امور مختلف از جمله دفاع از کشور و انقلاب پیشتاز بوده و شهدای فراوانی را تقدیم کرده اند.

وی با اشاره به شهادت چهار هزار شهید روحانی خاطرنشان کرد: سه هزار و 340 نفر آنان در جنگ هشت ساله، 40 نفر قبل از انقلاب به شهادت رسیدند و 38 نفر از شهدای روحانی جز شهدای مدافع حرم هستند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به جایگاه روحانیت در جهاد و شهادت، مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی خواستار معرفی این شهدا شد و افزود: این مهم به نوعی جنگ و جهاد دیگری محسوب می شود.

وی برخی از وژگی های مدیریتی را برشمرد و بیان کرد: امروز کسی می تواند مدیریت اقتصاد جامعه بر عهده بگیرد که بداند در جنگ اقتصادی قرار گرفته است و باید شاخصه های جهادی و انقلابی باشد.

دشتی ادامه داد: امروز در جنگ اقتصادی اعتبار و هزینه آماده نیست و 2 مانع بزرگ تحریم و نبود امکانات در برابر خودمان داریم، مدیری می تواند در این شرایط جنگی و سخت موفق شود که دارای فرهنگ انقلابی و جهادی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پشت میزنشین نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند

مدیران پشت میزنشین نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند