مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-18سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه آخرین جمعه بهمن ماه به مسائل ازدواج آسان، قیام مردم آذربایجان در 29 بهمن و فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(29 بهمن ماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه خلخال: روستای خورش رستم نیازمند حمایت جدی دولت است/ لزوم توجه مسؤولان به تامین آب شرب روستاهای منطقه حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال با قدردانی از مردم شهرستان خلخال برای حضور و برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: اهالی روستاهای بخش خورش رستم و هشجین خواستار توجه جدی دولت به رفع محرومیت از این مناطق هستند.

وی خواستار تامین نیازهای اهالی این منطقه از سوی دولت و تسریع در گازرسانی و تسریع در رفع کمبود آب شرب در منطقه شد.

امام جمعه خلخال به نعمت رهبری و ولایت در کشورمان تاکید کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در اوج قرار دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و یادآوری قیام مردم تبریز در 29 بهمن 1356 در چهلم شهدای قیام مردم قم، بیان کرد: اگر قیام مردم تبریز نبود، قیام مردم قم و مجاهدت این مردم به فراموشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟