مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-18سياسي

دولت سیزدهم هنر را به جایگاه مقدس خود بازگرداند


امام جمعه کرند غرب با انتقاد از حواشی غیردینی جشنواره فیلم فجر، گفت: از دولت سیزدهم خواستاریم که به بخش هنر و سینما سر و سامانی بدهد و هنر را به جایگاه مقدس خود بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده چراکه در تمام ابعاد برای جوانانی که در سخنان ایشان مورد خطاب قرار می گیرند تکلیف محسوب می شود و باید به عنوان یک عملیات راهبردی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

وی افزود: به مناسبت قیام مردم آذربایجان در سال 56 رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز به صورت ویدئو کنفرانس به 2 مسئله مهم برای پیشرفت کشور اشاره کرد.

امام جمعه کرندغرب تصریح کرد: توجه به آینده کشور و نیازهای مربوط به پیشرفت در کشور که باید به طور هدفمند دنبال شوند شامل مساله جمعیت و فرزندآوری و انرژی هسته ای است.

ساداتی بیان کرد: مسئله جمعیت و فرزندآوری یکی از مهمترین مؤلفه های قدرت، توسعه و موتور پیشرفت کشور در تمام حوزه های هنری، علم و فناوری، پزشکی و سایر حوزه ها بوده که از چندین سال پیش در ایران برای کاهش رشد جمعیت از سمت دشمنان مورد هدف قرار گرفت و امروز ثمره آن را با دریافت پایین ترین نرخ رشد جمعیت برای ایران می توان مشاهده کرد.

وی ادامه داد: دومین مؤلفه پیشرفت در یک کشور وجود انرژی هسته ای بوده که باعث پیشرفت علم و تکنولوژی در جوامع می شود و امروز ایران را در جوامع جهانی زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم هنر را به جایگاه مقدس خود بازگرداند

دولت سیزدهم هنر را به جایگاه مقدس خود بازگرداند