مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-18ورزشي

مسابقات کونگ فو بانوان در المپیاد محلات یزد با معرفی نفرات برتر تمام شد


مسابقات کونگ فو نهمین دوره المپیاد ورزش محلات استان یزد در بخش بانوان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، بعد از دو هفته تعطیلی اجباری المپیاد بزرگ ورزش محلات، روز گذشته این المپیاد با برگزاری مسابقات کونگ فو بانوان از سرگرفته شد و 196 مبارز از جای جای شهر یزد برای محک زدن میزان مهارت های خود به محمود آباد آمدند تا در حسینیه این محله به رقابت بپردازند.

رضایی مسئول برگزاری مسابقات که از برگزاری کونگ فو بانوان در المپیاد ورزش محلات آن هم برای نخستین بار به صورت حضوری به وجد آمده بود لب به تحسین کیفیت مبارزات گشود و هم چنین فضای بزرگ حسینیه محمود آباد را برای برگزاری مسابقات در ایام کرونایی مناسب توصیف کرد.

مسابقات کونگ فو المپیاد ورزش محلات در رده های سنی مختلف و در 16 وزن برگزار شد تا قهرمانان هر دسته مشخص شوند و مدال این رویداد ورزشی را ازان خود کنند.

در بخش نونهالان وزن منفی22 کیلوگرم نازنین زهرا نصاری ، عزیز خانی و پریسان زکی زاده ، در وزن منفی26 کیلوگرم، زهرا محمدی ، یاسمن زهرا زارع و مینا مشمول ، در وزن منفی28 کیلوگرم، نازنین کلانتری ، انسا پویازاده و نرگس حلیمی ، در وزن منفی31 کیلو گرم هم نازنین زهرا دره شیری، سیما سحرخیز و محدثه امیرپناه موفق به کسب مدال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کونگ فو بانوان در المپیاد محلات یزد با معرفی نفرات برتر تمام شد

مسابقات کونگ فو بانوان در المپیاد محلات یزد با معرفی نفرات برتر تمام شد