مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-18اجتماعي

نفوذ سامانه بارشی به تهران از شنبه/وزش باد خیلی شدید در نیمه جنوبی استان


احتیاط در تردد درون شهری و جاده ای به ویژه جاده های کوهستانی و گردنه ها همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی، پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، - احتیاط در تردد درون شهری و جاده ای به ویژه جاده های کوهستانی و گردنه ها همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی، پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، پرهیز از پرواز گلایدر باید در دستور کار قرار گیرد.

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی رنگ از نفوذ سامانه بارشی و وزش باد خیلی شدید و سقوط بهمن در نقاط مستعد و شکستن درختان فرسوده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی رنگ آورد: با نفوذ سامانه بارشی در روز شنبه (30 بهمن ماه)بارش برف گاهی کولاک برف و احتمال تگرگ و در بعضی ساعات در نیمه شمالی استان بارش برف و باران و در دیگر نواحی بارش باران در سطح استان به ویژه ارتفاعات و نیمه شمالی پیش بینی می شود که این شرایط جوی تا صبح و در ارتفاعات شرقی تا ظهر دوشنبه( 2 اسفند ماه) پایدار است.

در اثر این شرایط جوی، لغزندگی معابر و جاده ها و کاهش دید افقی، وقوع مه و کولاک برف، محدودیت تردد در جاده های کوهستانی و احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه بارشی به تهران از شنبه/وزش باد خیلی شدید در نیمه جنوبی استان

نفوذ سامانه بارشی به تهران از شنبه/وزش باد خیلی شدید در نیمه جنوبی استان