مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-18سياسي

دولت سیزدهم آینده کشور را به چشم و ابروی دشمن گره نمی زند


دولت سیزدهم آینده کشور را به چشم و ابروی دشمن گره نمی زند و در مسیر مذاکرات از منافع مردم کوتاه نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی روز جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر اقبالیه اظهار داشت: دولت سیزدهم در چند ماه سپری شده از ایام استقرار خود در کنار مواجهه با مشکلاتی که همه مردم از آن مطلع هستند، تلاش می کند هم مسیر کشور را در یک مسیر رو به تعالی و پیشرفت قرار دهد و هم تمامی نقایص و مشکلاتی که نشأت گرفته از دشمنی های دشمنان و سوءتدبیرها می باشد را جبران کند.

وی افزود: یکی از عمده ترین مشکلات موجود، در حوزه امکانات و ظرفیت های اقتصادی است که دولت با تمام توان به دنبال برطرف کردن این مشکلات است.

استاندار قزوین اظهار داشت: در حوزه دیپلماسی با لحاظ اقتدار کشور و بی اعتمادی به کسانی که سال های سال به ملت ایران خیانت کرده اند، دولت در حال رایزنی و مذاکرات است و ذره ای از منافع مردم کوتاه نمی آید و آینده کشور را به چشم و ابروی دشمن گره نمی زند که همین رویکرد نتایج مطلوب تری از گذشته به همراه داشته است.

اعلایی در خصوص روند انتصابات در استان گفت: تلاش می شود با انتصاب و استقرار نیروهای متعهد، با تجربه، متدین، نخبه، جوان، پرانگیره و پرتلاش در مناصب مختلف، امور را در مسیر پیشرفت و رفع مسایل و مشکلات قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم آینده کشور را به چشم و ابروی دشمن گره نمی زند

دولت سیزدهم آینده کشور را به چشم و ابروی دشمن گره نمی زند