مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-18ورزشي

برندگان «لیگ سرود» معرفی شدند/ تشکیل «تیم ملی سرود» در سال 1401


مراسم پایانی اولین دوره لیگ سرود مرکز موسیقی مأوا بعد از ظهر امروز جمعه بیست و نهم بهمن ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین پایانی اولین دوره لیگ سرود مرکز موسیقی مأوا از مجموعه زیر نظر سازمان هنری رسانه ای اوج روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اجرای عبدالله روا و معرفی برگزیدگان این رویداد در پردیس تئاتر تهران (خاوران) برگزار شد.

لیگ دوم سرود با تغییراتی همراه خواهد شد سهیل سرافرازی مدیر برگزاری اولین لیگ سرود کشور در بخش ابتدای این برنامه بیان کرد: در فصل آینده تغییراتی را اعمال می کنیم که دربرگیرنده مدل های مختلفی است و می تواند شرایط بهتر و با کیفیت تری را برای این رویداد موسیقایی فراهم کند.

به هر حال فصل اول لیگ سرود با مشکلات و مصائب زیادی اجرا شد اما همراهی شما گروه های سرود به قدری برای ما ارزشمند بود که در کنار دوستان مرکز موسیقی مأوا و هیات داوران توانست رویداد موثری را شکل دهد.

طبیعتاً در این مسیر حضور ترانه سرایان و شاعران و بسیاری از اهنگسازان بنیان های جدید و موثری را در عرصه موسیقی و سرود فراهم کرد که به طور حتم نتایج موثری از آن را به زودی خواهید دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان «لیگ سرود» معرفی شدند/ تشکیل «تیم ملی سرود» در سال 1401

برندگان «لیگ سرود» معرفی شدند/ تشکیل «تیم ملی سرود» در سال 1401