مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-18ورزشي

تیم هندبال «زاگرس» قهرمان لیگ یک هندبال کشور شد


تیم هندبال زاگرس عصر امروز (جمعه) با شکست پرواز اصفهان قهرمان لیگ یک هندبال کشور شد و به همراه این تیم به لیگ برتر کشور صحعود کرد.

- رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت: در مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور که به صورت متمرکز در مجموعه طوبی شهرستان لار استان فارس برگزار شد به همراه نماینده شهرستان میزبان، گیتی پسند اصفهان و دورنای مراغه در یک گروه قرار گرفتیم و پس از شکست تمامی حریفان خود، راهی مرحله نیمه نهایی شدیم.

منصوری ادامه داد: در مسابقات نیمه نهای با شکست تیم بسیار خوب مهرگان کاشان، جواز حضور در فینال مسابقات و لیگ برتر هندبال را کسب کردیم و در مسابقه فینال با شکست سنگین و مقتدرانه پرواز اصفهان با نتیجه 36 بر 23، قهرمان لیگ دسته یک هندبال کشور شدیم.

وی با تمجید از عملکرد بسیار مناسب شهر میزبان، گفت: شهرستان لار علیرقم دارا بودن تنها 62 هزار نفر جمعیت دارای یک مجموعه ورزشی بسیار زیبا و کامل به نام طوبی بود و توانست با همکاری مسئولین استان و نمایندگان مجلس و شورای شهر به نحو احسن این مسابقات را برگزار کند و از این بابت باید از آنها تشکر کرد.

منصوری در خصوص اهداف و برنامه های باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب در سال آینده، عنوان داشت: با قهرمانی مقتدرانه در مسابقات لیگ دسته یک ثابت کردیم که جای زاگرس اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هندبال «زاگرس» قهرمان لیگ یک هندبال کشور شد

تیم هندبال «زاگرس» قهرمان لیگ یک هندبال کشور شد