مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 20:422022-02-18اقتصادي

خورستان به بیش از 50 هزار تراکتور نیاز دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، راه اندازی خط تولید تراکتور را در استان لازم دانست و گفت: اکنون 29 هزار دستگاه تراکتور در خوزستان وجود دارد که نیاز استان بیش از 50 هزار دستگاه است.

- ، خدارحم امیری زاده عصر امروز جمعه در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 580 هزار تراکتور در کشور وجود دارد اما نیاز کشور بیشتر از یک میلیون و 500 هزار تراکتور است؛ همچنین در حال حاضر 29 هزار دستگاه تراکتور در خوزستان وجود دارد که نیاز استان بیش از 50 هزار دستگاه است.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان خوزستانی در حوزه تولید ادوات کشاورزی صاحب نام هستند و باید یک خط تولید تراکتورسازی با کیفیت در استان راه اندازی شود، افزود: در دو سال گذشته انقلابی در مکانیزاسیون کشاورزی در استان رخ داده و از نظر کمی ادوات کافی هستند اما کیفیت باید افزایش و پیشرفت کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از دو هزار و 677 دستگاه تراکتور برای استان خوزستان جذب شده است، تصریح کرد: بیش از 90 دستگاه کٌمباین و بیش از سه هزار و 201 دستگاه ادوات راهبردی و اساسی را برای کشت و کار در خوزستان جذب کردیم؛ البته برای راه اندازی آن خط تولید هدف مونتاژ تراکتور نیست بلکه تولید یک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خورستان به بیش از 50 هزار تراکتور نیاز دارد

خورستان به بیش از 50 هزار تراکتور نیاز دارد