مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 20:472022-02-18ورزشي

روایت یک طرح ویژه/ از مهارت آموزی تا کارآفرینی در سربازی


نماینده وزارت ورزش و جوانان و ناظر ویژه دوره سربازمهارت از برگزاری دوره آموزشی سرباز مهارت در مرکز آموزش شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان بازدید و روند برگزاری این دوره آموزشی را مطلوب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز نماینده وزارت ورزش و جوانان و ناظر ویژه دوره سربازمهارت از برگزاری دوره آموزشی سرباز مهارت در مرکز آموزش شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان بازدید و روند برگزاری این دوره آموزشی را مطلوب ارزیابی کرد.

در این بازدید که مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرپرست جهاد دانشگاهی استان، فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان و همچنین نماینده دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز حضور داشتند، سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان از آموزش قریب به دو هزار و 500 سرباز وظیفه در قالب طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه (سرباز مهارت) در این استان خبر داد.

علی منصفی راد گفت: طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بر اساس تفاهم نامه ای مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح با بهره گیری از توان تخصصی جهاد دانشگاهی در استان سمنان اجرا می شود که استقبال سربازان این مرکز بسیار خوب و مطلوب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک طرح ویژه/ از مهارت آموزی تا کارآفرینی در سربازی

روایت یک طرح ویژه/ از مهارت آموزی تا کارآفرینی در سربازی