مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-18ورزشي

کشاورز: نزدیک ترین تیم به قهرمانی هستیم اما کار تمام نشده


نزدیک ترین تیم به قهرمانی هستیم اما کار تمام نشده و چهار بازی دیگر داریم؛ امیدوارم در این چهار بازی نیز باتمرکز بازی کنیم تا عنوانی در شأن مردم اصفهان کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بعد از پیروزی مقابل مس اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود، در یک بازی فیزیکی 3 امتیاز را گرفتیم؛ در نیمه اول خیلی شرایط فنی بر بازی حاکم نبود زیرا درگیری ها زیاد بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط فرق کرد و شرایط ما بهتر شد و توانستیم با بازی منطقی و خوب، مس قهرمان چهار دوره لیگ را شکست دهیم.

کشاورز تصریح کرد: شرایط خوبمان را مدیون کار گروهی هستیم، نزدیک ترین تیم به قهرمانی هستیم اما کار تمام نشده و چهار بازی دیگر داریم؛ امیدوارم در این چهار بازی نیز باتمرکز بازی کنیم تا عنوانی در شأن مردم اصفهان کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط به چهار بازی پیش رو فکر می کنم و امیدوارم به سلامت این بازی ها را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد داوری گفت: بازی سنگینی بود، داوران نهایت تلاش خود را کردند، تتش ها در بازی زیاد بود و به تیم داوری خسته نباشید می گویم.

انتهای پیام/63090/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز: نزدیک ترین تیم به قهرمانی هستیم اما کار تمام نشده

کشاورز: نزدیک ترین تیم به قهرمانی هستیم اما کار تمام نشده