مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-18بين الملل

حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در قدس و کرانه باختری


نظامیان صهیونیست در حمله امروز به تظاهرات فلسطینی ها در کرانه باختری به 123 نفر آسیب زدند و در محله الشیخ جراح هم سعی کردند تظاهرات صدها نمازگزار فلسطینی را متفرق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محله الشیخ جراح قدس که رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با حملات مجدد شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست اوضاع متشنجی پیدا کرده است، عصر امروز صحنه تظاهرات ضد اشغالگری بود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات ند تاکید کردند: همبستگی گسترده از داخل و خارج فلسطین با محله الشیخ جراح نشان می دهد که آزادسازی سرزمین ما نزدیک است.

احمد خلیفه یکی از فعالان قدس می گوید: اسراییل درصدد یهودی سازی قدس است و با تصاحب الشیخ جراح می خواهد یکی از مهم ترین درهای مسجد الاقصی را مسدود کند.

تظاهرات کنندگان  از محله الشیخ جراح به سمت خیابان اصلی حد فاصل قدس شرقی و قدس غربی رسیدند تا آنجا را مسدود کنند و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی نیروهای گارد مرزی خود را به این منطقه فراخوانده است.

پلیس رژیم صهیونیستی با حمله به تظاهرات کنندگان تلاش داشت آنها را به خیابان های اطراف متفرق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، تظاهرات کنندگان تاکید کردند: تظاهرات ما پیامی علیه پاکسازی نژادی است که اسراییل در همه خاک فلسطین پیاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در قدس و کرانه باختری

حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در قدس و کرانه باختری