مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 22:322022-02-18اقتصادي

ارایه تسهیلات به خریداران ماشین آلات کشاورزی در خوزستان


معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: به خریداران دستگاه های کشاورزی تسهیلات می دهیم تا در افزایش راندمان تولید آن ها نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: به خریداران دستگاه های کشاورزی تسهیلات می دهیم تا در افزایش راندمان تولید آن ها نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.

رضا فتوحی در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی که امروز، 29 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در کشور به جایی رسیدیم که بسیاری از تجهیزات مورد نیاز بخش کشاورزی را تولیدکنندگان داخلی تولید می کنند؛ با توجه به پتانسیل های موجود در استان پهناور خوزستان که حدود 18 درصد تولیدات کشور را به خود اختصاص داده است، امیدوارم این موضوع در خوزستان رونق بیشتری بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه حدود 85 شرکت از استان های مختلف در این نمایشگاه شرکت کردند، افزود: تمام نمایندگان حاضر (تولیدکنندگان و نمایندگان فروش) در نمایشگاه نیز اشاره داشتند که بیشترین فروش آن ها در خوزستان بوده است و با این پتانسیل های خدادادی که در استان وجود دارد و با همت همکاران در جهاد کشاورزی و کشاورزان می توان شاهد ایجاد تغییر اساسی در بخش کشاورزی باشیم که باعث اقتصادی کردن کشاورزی، افزایش تولید، درآمدزایی کشاورزان و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه تسهیلات به خریداران ماشین آلات کشاورزی در خوزستان

ارایه تسهیلات به خریداران ماشین آلات کشاورزی در خوزستان