مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 22:522022-02-18اقتصادي

فعال شدن شهرک های کشاورزی یکی از اولویت های دولت است


معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: فعال شدن شهرک های کشاورزی یکی از اولویت های دولت است که در بیشتر شهرستان های خوزستان جانمایی زمین و اخذ مجوزها صورت گرفته است.

- ، رضا فتوحی شامگاه جمعه در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اکنون در ایران کشور بسیاری از تجهیزات مورد نیاز بخش کشاورزی را تولیدکنندگان داخلی تولید می کنند و نظر به پتانسیل های خوزستان در زمینه کشاورزی که حدود 18 درصد تولیدات کشور را به خود اختصاص داده امید است که در خوزستان کشاورزی رونق بیشتری بگیرد.

وی افزود: می توان با همت همکاران در جهاد کشاورزی و کشاورزان شاهد ایجاد تغییر اساسی در کشاورزی خوزستان باشیم که باعث اقتصادی کردن کشاورزی، افزایش تولید، درآمدزایی کشاورزان و تأمین امنیت غذایی کشور می شود.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: هر کاری که باعث تحول مثبت در استان شود، حمایت های لازم از آن از جمله منابع و امکانات دولت تهیه خواهیم کرد.

فتوحی با تاکید بر اینکه اکنون در بخش کشاورزی اولویت هایی وجود دارد، مطرح کرد: در بحث نخیلات که یکی از عمده ترین محصولات و تولیدات کشاورزی است اگر بالابر نخیلات داشتیم خیلی به درد استان خوزستان می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن شهرک های کشاورزی یکی از اولویت های دولت است

فعال شدن شهرک های کشاورزی یکی از اولویت های دولت است